Ai nevoie de asistență?
< All Topics
Print

Cum ridic o solicitare de suport

Solicitarile de suport aferente serviciilor oferite de Bright Future Project sa se realizeaza prin intermediul Portalului Clientilor astfel incat sa ajunga la echipa de suport tehnic si sa se primeasca solutii corecte in timp optim.

In acelasi timp vom avea in Portalul Clientilor, atat noi cat si dvs., istoricul solicitarilor pentru a putea fi consultat in conditii de transparenta oricand va fi nevoie.

  1. Se acceseaza Portalul Clientilor la adresa https://portal.bfproject.ro.
  2. Se realizeaza logarea in contul de client folosind drept username adresa de e-mail utilizata la crearea contului si parola aferenta. In cazul in care parola nu mai este cunoscuta se va folosi link-ul “I forgot my password” pentru recuperarea acesteia in vederea logarii.
  3. Se acceseaza sectiunea “Support tickets” de pe meniul din stanga ecranului
  4. Se acceseaza butonul “Create new
  5. Alegeti departamentul Support & Security
  6. Completati subiectul si mesajul in care va rugam sa descrieti cat
    mai detaliat problema intampinata. De exemplu, daca semnalati o problema
    de e-mail ajuta sa mentionati care sunt adresele de e-mail implicate,
    care este mesajul de eroare si alte detaltii legate de problema.
  7. Atasati printscreen-uri sau orice alte documente care ajuta in detalierea problemei asa cum este resimtita de client.
  8. Apasati butonul “Submit“.

 

In urma trimterii ticket-ului se genereaza un mesaj de confirmare pe emailul dvs. care va contine numarul de ticket. De asemenea, este semnalata echipa de suport.

Odata cu oferirea unui raspuns din partea echipei de suport, veti primi o notificare pe email in urma careia veti putea intra in contul de client de pe Portalul Clientilor pentru a vedea raspunsul. Tot aici veti aduce completarile cerute de echipa de suport in caz ca e nevoie.

Table of Contents